Elaborarea studiilor preliminare măsurilor de management conservativ al Parcului Natural Lunca Mureșului
Proiect implementat de Administrația Parcului Natural Lunca Mureșului și finanțat în cadrul Programului Operațional Sectorial Mediu.
În cadrul acestui proiect, ProPark a organizat cursurile:
- Determinarea statutului de conservare a speciilor şi a habitatelor de interes comunitar de pe teritoriul Parcul Natural Lunca Mureşului
Obiective :Instruirea şi creșterea nivelului de înțelegere al personalului APNLM cu privire la determinarea statutului de conservare a speciilor şi a habitatelor de interes comunitar de pe teritoriul Parcului Natural Lunca Muresului. Prin acest curs s-a făcut introducerea în determinarea statutului de conservare a speciilor şi a habitatelor de interes comunitar de pe teritoriul Parcul Natural Lunca Mureşului
- Utilizarea echipamentelor de monitorizare achiziţionate de Administraţia Parcului Natural Lunca Mureşului pentru personalul Administraţiei.
Obiective: Instruirea personalului APNLM cu privire la utilizarea echipamentelor de monitorizare achiziţionate de către Administraţie (un electrofishing, un sonar pentru cartarea albiei şi a prezenţei respectiv a dinamicii populaţiilor de peşti, camere cu infraroşu, obţinerea şi utilizarea de imagini aeriene cu 8 benzi multispectrale) şi a utilizării echipamentelor clasice de prelevare de probe pentru monitorizarea ihtiofaunei (instrumente fixe şi mobile de plasă) necesare în monitoringul unor specii de peşti de interes conservativ sensibile la colectarea cu curent electric.
ECHIPA IMPLICATĂ
|
Trainer |
Curs |
|
Cristi Papp |
„Determinarea statutului de conservare a speciilor şi a habitatelor de interes comunitar de pe teritoriul Parcul Natural Lunca Mureşului” |
|
Doru Bănăduc |
„ Utilizarea echipamentelor de monitorizare achiziţionate de Administraţia Parcului Natural Lunca Mureşului pentru personalul Administraţiei” |
|
Bogdan Florescu |
„ Utilizarea echipamentelor de monitorizare achiziţionate de Administraţia Parcului Natural Lunca Mureşului pentru personalul Administraţiei” |
