Marketingul produselor agricole |
Materialul de față reprezintă suportul cursului de marketing realizat în cadrul proiectului “Zone cu Înaltă Valoare Naturală și Dezvoltare Rurală în România” și susținut în 27-29 iulie 2014 la Băile Boghiș, Sălaj cu facilitatorii comunitari în devenire. Acest subiect a apărut în urma aplicării de către Propark în perioada iulie-octombrie 2013 în 5 din cele 6 zone pilot ale proiectului: Valea Nirajului, Târnava Mare, Zarand, Valea Barcăului, Ciuc-Ghimeș a unui chestionar de evaluare a nevoilor de instruire.
Micii producători din aceste zone s-au arătat interesați de ce înseamnă vânzarea propriei producții, respectiv cum pot îmbunătăți acest aspect al activității lor.
CE ÎȘI PROPUNE MANUALUL? Acest manual îi va ajuta pe viitorii facilitatori comunitari în întâmpinarea nevoilor exprimate de beneficiarii finali ai proiectului din fiecare zonă pilot. Este astfel realizat pentru a le oferi acestora din urmă (prin intermediul facilitatorilor comunitari) însușirea câtorva noțiuni de bază de orientare a producției către piață. În particular, prin acest material, dorința autorilor este de a-i ajuta pe micii producători pentru a:
• Vinde tot local dar la un moment diferit și pentru un preț mai bun, către noi consumatori
• Procesa produsele în alt fel
• Vinde în asociere (en gros)
• Schimba obiectul producției (altă cultură, alt produs animal)
• Fi mai bine organizați • Obține mai mulți bani pe munca lor
Manualul poate fi descărcat aici.
Cuprins:
Descarcă Publicaţie